Pravila i uslovi

Sajt „Plovak Plus“ preduzeća „Sztr Plovak Plus“ je kompletno posvećen Vašem potpunom zadovoljstvu. Ako imate bilo kakvih pitanja, sugestija ili komentara, molimo Vas kontaktirajte  nas.

Obavljanje kupovine

Obavljanje kupovine ne može da bude lakše. Samo pretražite naš katalog, zatim kliknite na bilo koji proizvod koji želite da kupite i dodajte ga u korpu klikom na dugme „DODAJ U KORPU„. Nakon što ste završili selekciju proizvoda, kliknite na dugme „PLATI“ i bićete pitani za par detalja koji nama trebaju kako bismo zadovoljili uslove vaše narudžbe. Sve narudžbe zavise od stanja na zalihama i redovno (sedmično) se ažuriraju. U retkim situacijama ćemo morati otkazati Vaše porudžbine ako na zalihama nema traženih proizvoda.

Za porudžbine u Srbiji plaćanje je prilikom dostave kurirskom službom (gotovinom).

Raspored slanja

Srbija – Ukoliko je naručivanje izvršeno do 10h radnim danom, pošiljka se šalje isti dan i biće isporučena odmah sutradan. Sve narudžbe koje se izvrše posle 10h radnim danom šalju se narednog radnog dana. Sve narudžbe koje primimo u petak posle 10h i tokom vikenda biće poslate u naredni ponedeljak. Vreme dostave od momenta slanja je 24h, tj. sutradan (i subotom).

Porudžbine na čekanju

Ako Vaš proizvod nemamo na zalihama a ipak se odlučite na kupovinu, po Vašoj želji, sačuvaćemo Vašu narudžbinu kako bismo što pre nabavili traženi proizvod i isporučili ga.

Naplata taksi

Sve cene su sa već obračunatim PDV-om (PDV 20%) i ne postoje nikakve dodatne takse koje se obračunavaju. Cene koje vidite na našim stranicama su konačne!

Reklamacije

U potpunosti se pridržavamo Zakona o zaštiti potrošača, i više od toga. Drage volje ćemo zameniti ili nadoknaditi svaku vašu nekorišćenu ili oštećenu pošiljku, ako nas kontaktirate u roku od 14 dana od dana prijema. Ukoliko Vam je odeća ili obuća neodgovarajuće veličine, slobodno nas kontaktirajte kako biste je zamenili i dobili odgovarajuću. Reklamaciju podnesite elektronski ovde , a vaš primerak dobijate na email. Zakonski smo dužni da odgovorimo u roku od 8 dana od prijema reklamacije, ali taj period je kod nas mnogo kraći.

Procedura za reklamacije

Reklamacija robe je veoma jednostavna. Dovoljno je da popunite obrazac za reklamaciju ili alternativno možete nas kontaktirati putem telefona ili email-a.

Reklamaciju podnesite elektronski ovde, a Vaš primerak dobijate na email. Obrazac se trajno nalazi na vašem korisničkom nalogu sa kompletnom istorijom reklamacije i preduzetih akcija. Zakonski smo dužni da odgovorimo u roku od 8 dana od prijema reklamacije, ali taj period je kod nas mnogo kraći i najčešće dobijate odgovor isti dan (radni dan).

Povrat novca

Zamena robe ne mora povući za sobom ponovno plaćanje poštarine.

Pri povratu novca, novac možemo vraćati na tekući račun kupca (ukoliko je plaćanje izvršeno virmanski ili prilikom isporuke). Molimo vas da nam dozvolite 1-2 naplatna ciklusa da se povraćen novac pojavi na Vašem računu.

Kontakt

Ako želite da uspostavite kontakt sa nama, možete poslati email na adresu plovakplus@gmail.com, alternativno, možete nas pozvati na broj +38166352414 ili +38113352414.

Politika privatnosti

Plovak Plus ne daje informacije o kupcu trećim licima. „Cookies“ se koriste pri naručivanju kako bi mogli da pratimo sadržaj vaše korpe.